sol sol underbaran sol och sommar,

Åh nu är allt på topp jag slutar snart skolan för sommarlov, solen har lyst hela dagen lång . Och jag är glad glad! nån mer än mig som blir så ortoligt mkt gladere sommar och sol. Jag har solat massor och ätit jordgubbar.



Just nu sitter jag och pluggar för fulla muggar och äter körsbärstomater mums! ♥
Denhär veckan är verkligen mkt plugg. Men snart äntligen slipper man äckelskolan...
I dag på eftermiddagen kom min vän Sara o hälsade på mig hon är med barn och gud vad det är spännande är så glad för hennes skull. Kan knappt vänta tills den pluppar ut :)
Men jag säger då det, fy vad hemskt orolig jag hade varit om jag skulle vara med barn, för allt som kan gå fel osv. Läskigt, tur Sara inte är lika feg som jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0